نكات مهم درمورد اندازه استاندارد بالش نوزاد

توليد انواع كالاي خواب، تن پوش، حوله، روتختي و..

نكات مهم درمورد اندازه استاندارد بالش نوزاد

۶۴ بازديد

نكات مهم در مورد اندازه استاندارد بالش نوزاداندازه استاندارد بالش نوزاد

كودكان در سنين پايين بيشتر اوقات خود را در خواب مي گذرانند. به همين دليل، سرويس خواب نوزادان بايد از كيفيت بالايي برخوردار باشد. اين وظيفه والدين است كه شرايط مناسبي را براي كودك فراهم كند و از پتو، تشك، ملحفه و اندازه استاندارد بالش نوزاد استفاده كنند.

در ادامه به شما پيشنهاد مي كنيم از محصولات فروشگاه كالاي خواب ورونيكا ديدن كنيد:

كالاي خواب

روتختي

روتختي عروس

لحاف كودك

كاور تخت نوجوان

اگر يكي از اقلام خواب كودك فاقد كيفيت و استاندارد باشد، ممكن است خطرات زيادي مانند خفگي، حساسيت و مشكلات ديگر براي كودك ايجاد كند. به عنوان مثال، اگر اندازه بالش كودك استاندارد نباشد، تاثير نامطلوبي بر رشد و شكل گيري جمجمه سر او داشته و حتي مي تواند مشكلات مغزي را افزايش دهد.

در اين مقاله مي خواهيم در مورد ويژگي هاي يك بالش خوب و اندازه استاندارد آن با شما صحبت كنيم. از اينكه ما را همراهي مي كنيد، سپاسگزاريم.

انواع سرويس خواب نوزاد را از فروشگاه ورونيكا خريداري كنيد. براي ارتباط و مشاوره با كارشناسان ورونيكا با ما تماس بگيريد.

اهميت استفاده از بالش براي نوزادان

طبق دستور اكثر پزشكان توصيه مي شود كه نوزادان در سنين پايين از بالش استفاده نكنند. بهتر است كودكان تا 1 سالگي بر روي سطح صاف و بدون بالش بخوابند تا رشد بدن آنها را تحت تاثير قرار ندهد.

معمولا دماي بدن كودك هنگام خواب افزايش مي يابد و استفاده از بالش باعث عرق كردن آن ها مي شود. اين امر براي سلامتي كودكان بسيار خطرناك مي باشد. زيرا ممكن است تنفس كودك مختل شود و خط سندروم مرگ ناگهاني در نوزاد افزايش يابد.

در سنين بعد از 2 سالگي مي توانيد از بالش هاي تخت و متناسب با اندازه تشك استفاده كنيد تا سر، گردن و بدن او در يك راستا قرار بگيرد. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.