انتخاب روتختي مناسب اتاق خواب سبك مدرن

توليد انواع كالاي خواب، تن پوش، حوله، روتختي و..

انتخاب روتختي مناسب اتاق خواب سبك مدرن

۷۵ بازديد

روتختي سبك مدرنخريد روتختي

انتخاب روتختي مناسب اتاق خواب سبك مدرن: اتاق خواب از مهم ترين بخش هاي يك خانه محسوب مي شود چرا كه تقريبا يك سوم عمر افراد در خواب و در اين اتاق سپري مي شود و اگر فرد خوابي راحت و آسوده داشته باشد مي تواند روز كاري موفقيت آميزي داشته باشد. پس تا پايان مقاله با كالاي خواب لوندر همراه باشيد.

امروز در اين مقاله سعي داريم با دكوراسيون به سبك مدرن بيشتر آشنا شويم و همچنين ببينيم براي انتخاب روتختي مناسب اتاق خواب سبك مدرن بايد چه نكاتي را رعايت كنيم.

به شما پيشنهاد مي كنيم از محصولات فروشگاه كالاي خواب ورونيكا ديدن كنيد:

روتختي ارزان

روتختي عروس

كالاي خواب كودك

كالاي خواب ضد حساسيت

اتاق خواب به سبك مدرن

اولين چيزي كه با ورود به اتاق خواب نظر هر بيننده اي را جلب مي كند تختخواب و اجزاي روي آن شامل رو تختي، بالشها و كوسن ها است كه به دليل حجم بيشتر و مقدار جايي كه اشغال مي كند يك امر بديهي است.

پس براي اينكه سبك اتاق خواب را تعيين كنيم يكي از عوامل مهم آن انتخاب سرويس خواب مناسب و وسايل جانبي به همراه روتختي، پرده، فرش، كوسن و … مي باشد.

در دكوراسيون به سبك مدرن همه وسايل در نهايت سادگي و كاربردي بودن هستند. اغلب از رنگ هاي سفيد يا مشكي و رنگ هاي خنثي در آن استفاده مي شود.

در اتاق خواب به سبك مدرن بايد از مبلمان، وسايل هنري، رنگها، پرده ها و … همگي ظريف باشند و شيك و مدرن باشند. براي ديوار هاي اتاق خواب بايد از رنگهاي ملايم و آرامش بخش و ترجيحا سفيد استفاده شود و همين طور استفاده از كاغذ ديواري البته در طرحهاي ساده و بدون زرق و برق توصيه مي شود.

استفاده از تابلو هاي با قاب هاي ساده و طرح هاي ساده با رنگهاي محدود در اين سبك بسيار كاربرد دارد ولي معمولا در اين سبك از تعداد زياد تابلو و اكسسوري استفاده نمي شود.

لوسترها و چراغها در اين سبك بسيار ساده و در اشكال هندسي است و خبري از لوسترهاي شلوغ و پر تجمل نيست. اين سبك شباهت زيادي به سبك مينيمال دارد با اين تفاوت كه در سبك مينيمال سادگي و خلوتي بيشتر از اين سبك است و وسايل غير ضروري و غير قابل استفاده در دكوراسيون به چشم نمي خورد. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.