عوامل موثر بر قيمت كالاي خواب

توليد انواع كالاي خواب، تن پوش، حوله، روتختي و..

عوامل موثر بر قيمت كالاي خواب

۷۴ بازديد

عوامل موثر قيمت كالاي خوابكالاي خواب

قيمت كالاي خواب به چه عواملي بستگي دارد؟ خواب در زندگي و سلامتي هر فرد نقش بسيار مهمي ايفا مي كند زيرا يك فرد سالم حدود يك سوم از شبانه روز را در خواب به سر مي برد.

پس اگر محيط، شرايط و كالاي خوابي كه مورد استفاده قرار مي گيرد با كيفيت نباشد در اثر خواب ناكافي و بي كيفيت شب در طول روز نيز كسل، خسته و بي حال خواهيم بود.

همچنين خواب خوب و به اندازه مي تواند سيستم ايمني بدن را تقويت كرده و موجب شود هورمونهاي بدن خصوصا در كودكي به درستي و به اندازه ترشح شده و به طبع آن سيستم عصبي، يادگيري، حافظه و غيره نيز درست كار كند.

با اين تفاسيري كه در مورد كيفيت كالاي خواب بيان كرديم بايد ببينيم براي خريد يك كالاي خواب مناسب و باكيفيت چه ميزان بايد هزينه كنيم و چه عواملي بر قيمت كالاي خواب موثر هستند.

پيشنهاد مي كنيم مقاله كالاي خواب كودك را مطالعه نماييد.

در اين مقاله به اين مبحث مي پردازيم و شما را نيز دعوت مي كنيم اگر مشتاق هستيد در مورد اين موضوع مطالبي بدانيد با ما همراه شويد.

انواع كالاي خواب

كالاي خواب شامل كالاهايي است كه براي داشتن خواب راحت خريداري مي شود كه مصارف گرمايي و تزئيني هم دارد و طبق سبك اتاق خواب در طرح ها و رنگ هاي مختلف قابل سفارش هستند.

كالاي خواب از لحاف، تشك، پتو، بالشت، ملحفه، سرويس روتختي و كوسن تشكيل شده است كه هر كدام از آنها در جنس و طراحي تنوع زيادي دارند.

خريد كالاي خواب

براي آگاهي بيشتر مطالعه مقاله كالاي خواب ضد حساسيت پيشنهاد مي شود.

قيمت كالاي خواب و عوامل موثر بر آن

قيمت كالاي خواب به عوامل گوناگوني بستگي دارد كه برخي از آنها را به اختصار شرح مي دهيم:

– قيمت بر اساس جنس پارچه:

امروزه كالاي خواب با پارچه هاي گوناگوني تهيه مي شود كه از آن جمله مي توان به پنبه اي، كتاني، پلي استر، بامبو و … اشاره كرد. به طور كل پارچه هايي كه از الياف طبيعي تهيه مي شوند هم مناسب تر هستند و هم قيمت بالاتري دارند ولي در شستشو و نگهداري از آنها بايد دقت بيشتري كرد زيرا مقاومت نسبتا كمتري نسبت به مواد مصنوعي دارند.

– سايز كالاي خواب:

قيمت كالاي خواب برحسب اينكه براي نوزاد، كودك، نوجوان، يك نفره و يا دو نفره تهيه شود فرق مي كند زيرا هر چه سايز و ابعاد بزرگتر شود پارچه و الياف بيشتري استفاده مي شود و طبعا قيمت آن نيز بيشتر خواهد شد.

– وارداتي يا داخلي بودن كالاي خواب:

برخي كالاي خوابها از تركيه وارد مي شوند و يا از پارچه هاي ترك دوخته شده اند و بنابراين قيمت بالاتري با توجه به افزايش قيمت دلار دارند. البته در داخل كشور هم برندهاي خوب و باكيفيت هم داريم كه از پارچه هاي باكيفيت داخلي تهيه شده اند و قيمت مناسب تري هم دارند. اگر به دنبال كالاي خواب با قيمت مناسب و نسبتا ارزان قيمت هستيد مي توانيد گزينه هاي داخلي را انتخاب كنيد. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.