نكات كليدي شستشوي روتختي

توليد انواع كالاي خواب، تن پوش، حوله، روتختي و..

نكات كليدي شستشوي روتختي

۴۸ بازديد

 

شستشوي روتختي-فروشگاه لوندر

شستشوي روتختي و ملحفه ها و روبالشي ها به دليل اينكه حدود يك سوم شبانه روز را در تماس مستقيم با بدن فرد هستند و امكان بو گرفتن و آلودگي آن بسيار وجود دارد امري لازم و ضروري به نظر مي رسد كه بايد چند وقت يك بار شستشو شوند.

به شما پيشنهاد مي كنيم از محصولات فروشگاه ورونيكا ديدن كنيد:

كالاي خواب

روتختي 

روتختي عروس

روتختي دو نفره ساده 

سرويس كاور

لحاف

لحاف كودك

لحاف نوزاد

ملحفه

كاور تخت نوجوان

پادري

حوله تن پوش

بالش

روتختي كارشده

علاوه بر آلودگي ظاهري و بوي نامطبوعي كه در اثر به موقع نشستن ملحفه ها ايجاد مي شود ميكروبها و باكتريهايي كه قابل ديدن نيستند نيز مكان خوبي براي رشد در الياف اين ملحفه ها پيدا كرده و دچار بيماري و حساسيت در طولاني مدت براي فرد مي شوند.

حال بايد ديد كه چطور اين ملحفه ها و روتختي شسته شوند كه به پارچه آن آسيب نخورد ضمن اينكه آلودگيهاي آن پاك شده و لك و آثار كثيفي روي آن باقي نماند. در اين مقاله سعي داريم نكات كليدي شستشوي روتختي را با هم بياموزيم و به كار بريم.

شستشوي روتختي و ملحفه ها در ماشين لباسشويي

اين امر بستگي به جنس پارچه روتختي و ملحفه ها دارد. كه به تفصيل به آنها مي پردازيم:

روتختي پنبه اي

اين روتختي از پرطرفدارترين روتختي هاست چون در هر آب و هوايي قابل استفاده است. اين نوع روتختي چهار فصل از پرفروش ترين ها است كه با پارچه پنبه اي توليد شده و در هر فصلي قابل استفاده است و دماي محيط را به خوبي حفظ مي كند.

اين نوع روتختي براي كودك تا بزرگسال و حتي روتختي عروس استفاده مي شود. از ويژگيهاي مثبت اين نوع روتختي اين است كه سريع و راحت شستشو مي شود و ماندگاري بالايي دارد اما در هنگام شستن در ماشين لباسشويي بايد حتما از آب سرد استفاده كرد.

همچنين براي شستشوي روتختي هاي پنبه اي در ماشين لباسشويي نبايد با خشك كن روي دور بالا استفاده كرد و مواد شوينده خيلي قوي آنزيم دار هم گزينه مناسبي براي شستشوي روتختي هاي پنبه اي نيست و عمر آن را كاهش مي دهد.

روتختي هاي پنبه اي نسبت به ساير الياف خيلي بيشتر چروك مي شوند و بايد بعد از تمام شدن مرحله شستشو از نرم كننده پارچه هم استفاده كرد تا الياف آن آسيب نبيند. براي خواندن ادامه مطلب كليك كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.