تفاوت روتختي كاوري با لحاف روتختي

توليد انواع كالاي خواب، تن پوش، حوله، روتختي و..

تفاوت روتختي كاوري با لحاف روتختي

۳۹ بازديد

روتختي كاوري و لحاف روتختي

سرويس روتختي معمولا شامل اقلام متفاوتي است كه هنگام خريد مي توانيد همه يا برخي از آن ها را خريداري كنيد. اما بايد كاربرد و تفاوت هاي آنها را بشناسيد تا انتخاب مناسبي داشته باشيد.

به شما پيشنهاد مي كنيم از محصولات فروشگاه ورونيكا ديدن نمائيد:

روتختي كارشده

روتختي عروس

لحاف

ملحفه

سرويس كاور روتختي

لحاف كودك 

حوله تن پوش

كاور تخت

كاور تخت نوجوان

پتو استرايپ

هنگامي كه براي خريد روتختي اقدام مي كنيد، دو گزينه پيش روي شما قرار مي گيرد و مي خواهيد بدانيد كه روتختي كاوري مناسب شما است يا روتختي با لحاف دوخته شده؟ براي فهميدن تفاوت آن ها ابتدا بايد مزايا و معايب آن ها را بشناسيد.

اين مقاله با اشاره به برخي نكات مهم به شما كمك مي كند تا هنگام خريد روتختي كاوري و لحاف روتختي معيارهاي لازم را در نظر بگيريد. روتختي ها عموما به چند دسته تقسيم مي شوند كه عبارتند از:

  • چهارفصل
  • كاوري
  • روتختي پيكه
  • لحاف روتختي
  • روتختي تزئيني

اگر به دنبال مجموعه اي از محصولات با كيفيت بالا و قيمت مناسب هستيد، برند لوندر طرح هاي بسيار زيبا، با كيفيت عالي بافت و چاپ فوق العاده بالا و ماندگار به شما ارائه مي دهد.

ويژگي هاي روتختي كاوري

تفاوت روتختي كاوري با لحاف روتختي در اين مي باشد كه روتختي كاوري شامل دو تكه مي باشد.

  • لحاف خام يا لحاف لايت
  • كاور لحاف

روتختي هاي كاوري معمولاً بصورت زيپ و يا دكمه مي باشد به اين معني كه بعد از قرار دادن لحاف لايت داخل كاور توسط زيپ و يا چند دكمه بسته مي شود. جنس اين كاور ها اهميت بالايي دارد زيرا مستقيم با بدن شما در ارتباط مي باشد.

كاور لحاف و لحاف لايت قابليت اين را دارند كه از يكديگر جدا شوند كه هنگام شست و شو به آساني اين كار صورت مي گيرد. براي خواندن ادامه مطلب روتختي كاوري با لحاف روتختي كليك كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.